tirsdag den 6. januar 2009

Åh hvor er januar bare trist på alle fronter; trætheden der ikke rigtig vil give slip, mørke og kulde, og masser af opgaver jeg ikke kan tage mig sammen til at få lavet. Og oveni det ekstra arbejdstimer pga. - ja det lyder underligt - nedskæringerne på daginstitutionsområdet i Silkeborg kommune - også i Silkeborg kommune. Man må undres over nogle af de prioriteringer der foretages, men må acceptere at flertallet har talt, sat deres krydser og valgt de mænd og kvinder der sidder på deres taburetter og bestemmer hvor og hvornår kniven svinges....
Men som en klog mand sagde: Har flertallet ret bare fordi de er flest???

Nå pyt, vi gå imod lysere tider, opgaverne skal jo nok blive færdige og om ganske kort tid begynder jeg min sidste praktik. Jeg skal prøve noget helt nyt - voksne udviklingshæmmede. Jeg kender dem jo som små, altså mine specialbørn som jeg sådan brænder for, men mon ikke de som voksne kræver en lidt anden tilgang? Der er måske ikke et stort potentiale for indlæring, men mange års erfaring er nok ikke uden betydning. Det bliver spændende og lærerigt.

Hvor er det lang tid siden, vi lå på strandeni Miami og travede Disney World tynd i Orlando............

Ingen kommentarer: