mandag den 17. november 2008


Så kom den dag, hvor jeg opdagede nogle af PaintNets muligheder. Jeg har lavet en adventsgave til min datter - vi skal i teateret, og i stedet for at give hende en billet, som i og for sig er ok, men som også er lidt abstrakt at få, når man er 10 år, så har jeg lavet en lille collage. Baggrunden er fra Århus teaters hjemmeside, og så var det bare med at "paste"...

Jeg er selv ret glad for den, og håber også at Lisa synes den er sjov...
Af omveje og ved hjælp af min scanner, fik jeg lagt skrift ind. Mon ikke der er en nemmere måde at kopiere tekst ind i et billede?

4 kommentarer:

Birgitte sagde ...

HEj Lita. WOW for en collage du har lavet til din datter!! Du kan jo skrive på et billede i PaintNet... men det er måske det du har gjort?? Ellers sig til hvis du skal guides! :):)

Lita Kristensen sagde ...

Det var en tekst fra teaterets hjemmeside, som jeg ikke "gad" skrive ind, men syntes var nemmere at kopiere over. Det lod sig så ikke lige umiddelbart gøre, så jeg tog nok en omvej ;)

Lita Kristensen sagde ...

Men Jeg er jo ikk eophavdmand til det hele - jeg har lagt 4 lag ovenpå det som allerede lå på teaterets hjemmeside til at downloade.... nej nej så langt er jeg ikke i processen...

Birgitte sagde ...

Alligevel er det da et fedt billede :) der er jo ingen der har sagt vi ikke må tage udgangspunkt i noget der er, og så forbedre det!! :)