mandag den 27. oktober 2008

Tilbage på min pind...




Der har været meget stille her på bloggen efter naturfagseksamen var vel overstået.....


Men nu skal den genoplives i forbindelse med et nyt fag - Dansk multimedie.



Jeg var ikke med til introduktion til faget i weekenden på seminariet, da jeg var så heldig at være inviteret til Walt Disney World i Orlando, Florida hele uge 43...
Så efter en uge på Miami Beach med sol, strand, vind og vand, tog vi med Amtrak til Kissemmee, hvor vi blev hentet og kørt til Disney World - WOW
Vi havde en skøn uge i en fantasiverden, som man ikke kan undgå at blive grebet af, ligemeget hvor kynisk man møder op...


Og hvor var det bare stort! Parkeringspladsen til Magic Kingdom, den ene af de 4 store parker, er større end DisneyLand i Paris!

Så godt ømme i fødderne og trætte i hovederne satte vi os i flyet hjem fredag middag, og mange timer senere var vi hjemme, glade og dødtrætte.


Men... På grund af en uge på Miami Beach og en uge i Disney World, er resultatet blevet, at jeg er lidt bagud ift hvad jeg skal stille op med det nye fag - Dansk mulitmedie. Mon ikke første skridt er, at få læst undervisningsplanen igennem, og så regne med min tålmodige studiegruppe som støtte ;)



Here goes....

Lidt billeder skal I lige have ;)



3 kommentarer:

Helen sagde ...

Hej Lita

Åhhh - det ser ud til at have været en mega dejlig tur :-)

Lita Kristensen sagde ...

Det var fantastisk! Og nu kæmper jeg med det PaintNet som bare ikke vil hvad jeg vil.... håber det er fordi jeg ikke var på sidste indkald, og bare er gået glip af lidt information.... Jeg kæmper videre ;-)

Helen sagde ...

Hej Lita

God kamp:-) - Men du ved, du er meget velkommen til at søge en hjælpende hånd enten fra dine medstuderende eller mig (i BB)